|
Кариерен център Бургас
Бургас 8000 ул. Л. Каравелов, 12Б, П.К. 644 тел.: (056) 810 129
E-mail: burgas@vsa.bcci.bg
Лице за контакт: Пепа Тонева
Предлагани позиции за кариерно развитие:
Фирма |
ЕДЛАНТА- ОБРАЗОВАНИЕ В ЧУЖБИНА ЕООД |
Сектор |
Други образователни дейности |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Вардар" 26, ет.1, офис 2 |
Лице за контакт |
СИЛВИЯ СТОЯНОВА |
Телефон |
056/ 53 08 00 |
Email |
burgas@edlanta.com |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Други преподаватели по чужд език в извънкласни и извънучилищни дейности
КОНСУЛТАНТ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ПРОГРАМИ В ЧУЖБИНА
НЕОБХОДИМИ ИЗИСКВАНИЯ:
Квалификация и опит
* Висше образование - филология, мениджмънт, маркетинг или друго подходящо за длъжността
* Отличен английски език - писмено и говоримо и добро владеене на друг чужд език
* Опит от престой и обучение или работа в чужбина е предимство
* Компютърна грамотност
* Активен шофьор
Основни задължения
* Провеждане на консултации с клиенти и съставяне на оферти за образователни програми в чужбина
* Подготовка и обработка на документация при кандидатстване в учебни заведения в чужбина
* Организиране и провеждане на презентации на предлаганите образователни програми
* Поддържане на контакти и кореспонденция с партньори на фирмата в чужбина
* Участие в изложения в страната и в чужбина
|
Фирма |
ИЗИ КОНСУЛТ ЕООД |
Сектор |
Посредническа дейност на агенции по наемане на работа |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Вардар" 26 ет2, офис 2 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
0884/ 920052 |
Email |
www.easyconsultbg.com |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Служител, човешки ресурси
Консултант подбор на персонал с френски език
Изисквания:
• Извършване на ежедневни задачи с цел подпомагане на екипа по подбор на персонал;
• Подпомагане на процеса за предварителен подбор и интервюиране на кандидатите;
• Комуникация с кандидатите и обществени институции;
• Активна работа с база данни за набиране на персонал и инструменти;
• Отлични комуникативни умения;
• Възможност за бързо изграждане на взаимоотношения с клиенти и кандидати;
• Много добро владеене на френски и английски език е задължително;
• Способност за работа в екип
|
Фирма |
ИМОТИ ПРИМА ЕООД |
Сектор |
Дейност на агенции за недвижими имоти |
ЕИК |
102886913 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Фердинандова" 2А |
Лице за контакт |
ЦВЕТАН ГОЧЕВ |
Телефон |
0988/ 94 58 27 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Адвокат
Постоянна работа, непълно работно време
Описание и Изисквания:
Имоти Прима търси адвокат за:
изготвяне на предварителни договори, проверка на документация по сделки и имоти,
изписване на нотариални актове и представляване на Агенцията при нотариално изповядване.
|
Фирма |
ТЪРГОВСКА БАНКА Д АД |
Сектор |
Предоставяне на финансови услуги, без застраховане и допълнително пенсионно осигуряване |
ЕИК |
121884560 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Адрес на ЦО: София, бул. Генерал Тотлебен 8, п.к. 1606
|
Лице за контакт |
|
Телефон |
02/ 989 44 44 |
Email |
www.dbank.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Директор, банков клон/клон на финансова/платежна институция
Длъжността е за град Бургас - Директор на финансов център,
Изисквания:
висше икономическо образование, образователно-квалификационна степен „Магистър”;
• минимум 3 години професионален опит в банка;
• управленски умения и умения за водене на преговори;
• добри комуникативни и продажбени умения;
• много добра способност да убеждава и да предлага продуктите на Банката;
• умения за работа в екип, създаване и поддържане на добри колегиални взаимоотношения;
• отговорност, лоялност, организираност, дисциплинираност, спазване на конфиденциалност;
• работа под напрежение и в кратки срокове;
• владеенето на английски език е предимство;
• компютърна грамотност.
|
Фирма |
КРОНОШПАН БЪЛГАРИЯ ЕООД |
Сектор |
Производство на изделия от дървен материал, корк, слама и материали за плетене |
ЕИК |
102063228 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Северозападна Промишлена Зона - гр.Бургас |
Лице за контакт |
МАЯ ПАСКАЛЕВА |
Телефон |
056/ 80 52 00 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Машинни инженери
Изисквания:
• Висше техническо образование, Специалност „Технология на машиностроенето”
• Владеене на английски език / писмено и говоримо /
• Компютърна грамотност – MS Office, Autocad
• Умение за работа в екип
• Експедитивност, точност и отговорно отношение към задълженията
● Професионален опит в областта минимум 3 години
|
Фирма |
БОР ЧВОР ЕООД |
Сектор |
Производство на мляко и млечни продукти |
ЕИК |
115842311 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Пловдив, ул Карловска 15 А |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056/ 88 03 59 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Търговски представител
Изисквания:
-опит в областта на търговията;
-отлично познаване на гр.Бургас и региона(Северно и Южно Черноморие)
-добри комуникативни умения
-способност за работа в екип
-шофьорска книжка
|
Фирма |
Съдърланд Глобъл Сървисиз България ЕООД |
Сектор |
Информационни услуги |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Адрес на ЦО: София |
Лице за контакт |
|
Телефон |
02/ 93 66 803 |
Email |
jobsbg@sutherlandglobal.com |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Бизнес консултант
Изисквания:
∙ Познания по немски език на ниво C1 или по-висока;
∙ Познания в областта на обслужването на клиентите - възможност за обслужване по спокоен и професионален начин;
∙ Способност да покажете съпричастност и да бъдете убедителени;
∙ Способност да се извършват няколко задачи едновременно и да се вземат бързи решения;
∙ Гъвкавост, възможност за работа на смени.
Основни задължения и отговорности:
∙ Отговор и решаване на запитванията на клиенти по e-mail/Web и/или телефон;
∙ Проследяване на цялостния процес до крайно разрешване на проблема;
∙ Бек-офис работа.
|
Фирма |
КРОНОШПАН БЪЛГАРИЯ ЕООД |
Сектор |
Производство на изделия от дървен материал, корк, слама и материали за плетене |
ЕИК |
102063228 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Северозападна промишлена зона -Бургас |
Лице за контакт |
Велина Караниколова |
Телефон |
056/ 80 52 99 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Програмист-аналитик
ПРОГРАМИСТ НА ПРОМИШЛЕНИ КОНТРОЛЕРИ
Изисквания:
• Висше техническо образование
• Задължителни езикови умения- английски или немски език
• Личностни качества - креативност, инициативност, аналитичност
• Умение за работа в екип
• Експедитивност, точност и отговорно отношение към задълженията
• Професионален опит - 3 години
Основни задължения:
• Участие в разработката на проекти
• Осъществяване на одобрени проекти
• Поддържане на базата данни
|
Фирма |
БНП Париба Пърсънъл Файненс ЕАД |
Сектор |
Предоставяне на други финансови услуги, без застраховане и допълнително пенсионно осигуряване |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
София 1766, Младост 4, ул. Бизнес Парк София 1, сграда 14. |
Лице за контакт |
|
Телефон |
02/ 91 54 185 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Продавач-консултант
КРЕДИТЕН КОНСУЛТАНТ В МАГАЗИН
• В 60% от работното си време ще имате възможност да контактувате с клиентите на магазина, като им предоставяте информация за възможностите да закупят стока на изплащане;
• В 20% от работното си време ще попълвате договори на клиенти, като за това използвате специфичен за компанията софтуер;
• 5% в отчитане на резултатите от деня;
• 10% обедна почивка;
• Останалото - в комуникация и усмивки с колегите.
Нашите очаквания:
• Да имате умения за работа с компютър;
• Да сте проактивни в подхода към задълженията си;
• Да комуникирате свободно и да харесвате работата в екип;
• Да изразявате мнението си и да участвате в подобряването на услугите ни;
• Да демонстрирате поведение, ориентирано към клиента;
• Да имате възможност за работа на смени, които са съобразени с работното време на нашия търговски партньор.
|
Фирма |
ВУЛКАН АД |
Сектор |
Производство на битова електроника |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул.Чаталджа 26 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056/ 84 82 57 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Електротехник, промишлено предприятие
1. Електротехник
Работа с релейно-контакторни схеми, познания по електроника са предимство, стаж по специалността, опит с подръжката на производствени машини!
- Монтажник, електрически машини
2.Шлосер / монтажник / - техническо лице за работилница
Технически грамотно лице с умения за работа с заваръчна техника, умения за работа със струг и фреза и всички други дейности свързани с металообработването. Инициативна личност с умение за работа в екип.
|
Фирма |
СКАТ ТВ ООД |
Сектор |
Радио- и телевизионна дейност |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, ж.к.Зорница бл.47 ет.3 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
0886 / 13 01 11 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Репортер, журналист в телевизия
РЕПОРТЕР-ЖУРНАЛИСТ В ТЕЛЕВИЗИЯ
Изисквания:
Висше образование-за предпочитане в сферата на журналистиката, рекламата, хуманитарните науки.
Добра комуникативност, работа в екип, добра писмена и говорима култура.
Минимални познания в политическия и обществения живот на страната.
Добра компютърна грамотност. Владеенето на език е предимство.
|
Фирма |
ЛУКОЙЛ -БЪЛГАРИЯ ЕООД |
Сектор |
Търговия на едро с твърди, течни и газообразни горива и подобни продукти |
ЕИК |
121699202 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ЦО София, 1303, район Възраждане, бул."Т.Александров "42 |
Лице за контакт |
ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ |
Телефон |
02/ 91 74 100 |
Email |
hr@lukoil.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Касиер
Касиери за обекти на на компанията в София, Пловдив, Варна и Бургас.
Ако се интересувате от работа в групата компании ЛУКОЙЛ в България, желаете да кандидатствате за някоя позиция или да бъдете включени в списъка на кандидатите при бъдещи подходящи позиции, моля изтеглете и попълнете Формуляр за кандидатстване
Попълнения формуляр изпратете на адрес hr@lukoil.bg , като посочите за каква позиция и за кое населено място кандидатствате и приложите актуална снимка, както и копия от документи, за които преценявате, че удостоверяват Вашия опит, знания, квалификация и др.
Вашите документи ще бъдат включени в нашата база данни. След получаването им, обратна връзка с Вас ще бъде осъществена в случай, че има подходяща за Вас свободна позиция, за която да бъдете поканени на интервю.
Уверяваме ви, че доброволно предоставените от Вас лични данни ще бъдат съхранявани в условията на конфиденциалност според разпоредбите на ЗЗЛД и само с Вашето изрично съгласие ще бъдат предоставяни на трети страни.
- Специалист с контролни функции, търговия
Контрольори за обекти на компанията в София, Пловдив, Варна и Бургас.
Ако се интересувате от работа в групата компании ЛУКОЙЛ в България, желаете да кандидатствате за някоя позиция или да бъдете включени в списъка на кандидатите при бъдещи подходящи позиции, моля изтеглете и попълнете Формуляр за кандидатстване
Попълнения формуляр изпратете на адрес hr@lukoil.bg , като посочите за каква позиция и за кое населено място кандидатствате и приложите актуална снимка, както и копия от документи, за които преценявате, че удостоверяват Вашия опит, знания, квалификация и др.
Вашите документи ще бъдат включени в нашата база данни. След получаването им, обратна връзка с Вас ще бъде осъществена в случай, че има подходяща за Вас свободна позиция, за която да бъдете поканени на интервю.
Уверяваме ви, че доброволно предоставените от Вас лични данни ще бъдат съхранявани в условията на конфиденциалност според разпоредбите на ЗЗЛД и само с Вашето изрично съгласие ще бъдат предоставяни на трети страни.
|
Фирма |
ОББ |
Сектор |
Предоставяне на финансови услуги, без застраховане и допълнително пенсионно осигуряване |
ЕИК |
000695949 |
Област |
Бургас |
Град |
Созопол |
Адрес |
|
Лице за контакт |
ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ |
Телефон |
www.ubb.bg |
Email |
ПОДАВАТ СЕ ДОКУМЕНТИ ЧРЕЗ САЙТА НА БАНКАТА |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Ръководител екип, банка/финансова/платежна институция
Мениджър" Екип Банкиране на дребно" за клона на Банката в гр.Созопол, обл.Бургас
Изисквания:
* Висше икономическо образование
* Опит във финансова институция – над две години
* Опит в областта на продажбите и работа с клиенти
* Познания на нормативната уредба по банково дело
* Добра компютърна грамотност
* Ползване на английски език - предимство
* Умения за управление на екип
* Способност за ефективна работа под напрежение
|
Фирма |
БАСФ БЪЛГАРИЯ И ДАУ АГРО САЙЪНСИС |
Сектор |
A СЕЛСКО, ГОРСКО И РИБНО СТОПАНСТВО |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Позицията е за Южна България |
Лице за контакт |
Кандидатстване чрез фирма Пи енд Пи България |
Телефон |
02/ 96 31 975 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Агроном, растителна защита
Подходящите кандидати за длъжността ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ трябва да притежават:
Диплома за висше образование в областта на селското стопанство и растителната защита;
Агрономически опит минимум 3 години;
Решителност и убедителност;
Желание за партньорство с водещи земеделци;
Компютърни умения;
Владеенето на английски език е предимство.
|
Фирма |
БИСЕР ЕООД |
Сектор |
Производство на облекло |
ЕИК |
102152641 |
Област |
Бургас |
Град |
Приморско |
Адрес |
ул.Русалка 8, гр.Приморско, обл.Бургас |
Лице за контакт |
Бисер Мавраганов |
Телефон |
|
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Моделиер
МОДЕЛИЕР-КОНСТРУКТОР И ШИВАЧ
Изисквания за длъжността:
"НУР" ателие търси да назначи творческа личност за цялостна изработка, от скрояването до ушиването, на специални дамски облекла. Отлични условия на труд. Коректни работодатели и приятна работна атмосфера.
8-часов работен ден, 5 дни в седмицата. Полагаем платен годишен отпуск; постоянен трудов договор.
Очакваме кандидатурите на хора с артистично виждане. Осигурен транспорт.
|
Фирма |
ЛОН БГ ЕООД |
Сектор |
Операции с недвижими имоти |
ЕИК |
201470784 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Славянска " 58 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
|
Email |
www.lonbg.com |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Счетоводител, оперативен
Оперативен счетоводител
Строително-инвестиционна компания със седалище гр.Бургас търси да назначи оперативен счетоводител с минимум 5 годишен опит със следните изисквания:
-Завършено висше образование
-опит в първично счетоводство
-Владеене на турски език е предимство
Интересуващите се да изпращат CV с референции!
Заплата: от 800 до 1500 BGN / нето/
- Асистент, офис
Офис асистент
Изисквания за длъжността:
-Завършено висше образование
-Отлично владеене на турски език
-Комуникативност
-Гъвкавост и адаптивност
Интересуващите се да изпращат CV с референции!
Заплата: от 800 до 1500 BGN / нето/
|
Фирма |
ЕЛКАБЕЛ АД |
Сектор |
Производство на други електрически и електронни проводници и кабели |
ЕИК |
102008573 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Одрин" 15, Бургас |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056/ 80 08 11 056/ 81 31 82 |
Email |
www.elkabel.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Консултант (промотьор), продажби
ПРОДАВАЧ КОНСУЛТАНТ /шоурум за кабели, електроматериали и консумативи/
Изисквания:
• Висше/средно икономическо или техническо образование
• Опит на подобна позиция - минимум 3г.
• Комуникативност, креативност и способност за работа в екип
• Умения за работа с клиенти
• Много добра компютърна грамотност (Word, Excel, Power Point, складови програми)
• Владеене на английски и/или руски е предимство.
Отговорности:
• Директни продажби на кабели, електроматериали и консумативи.
• Консултиране на клиентите.
• Приемане, подготвяне, фактуриране и издаване на поръчки.
• Активно привличане на нови клиенти
• Анализиране на пазара.
- Икономист, търговия
Икономист търговия
Елкабел“АД предоставя възможност за придобиване на практически опит и усъвършенстване на практическите умения на студентите от висшите училища в реална работна среда, чрез проект финансиран по ОПРЧР - „Студентски практики“. Практическото обучение съответства на изучаваната от студента специалност в рамките на 240 (астрономически) часа в реална работна среда в изпълнение на задачи, възложени от работодателя, съгласно предварително изготвена програма.
Изискване към кандидатите:
- редовни или задочни студенти, вписани в "Регистъра на действащите студенти, поддържан от МОН"
- последен курс от ОБРАЗОВАТЕЛНО-КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН "БАКАЛАВЪР" или МАГИСТЪР по една от следните специалности: „Маркетинг“, „Международен маркетинг“, „МИО“ или „ИКОНОМИКА НА ТЪРГОВИЯТА“.
|
Фирма |
БОШНАКОВ ЕООД БУРГАС |
Сектор |
Търговия на дребно в специализирани магазини с други нехранителни стоки |
ЕИК |
102082965 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Северна промишлена зона -Бургас |
Лице за контакт |
Калина Новакова |
Телефон |
056/ 857 060 |
Email |
www.masterhaus.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Мениджър, реклама
МЕНИДЖЪР МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Изготвя анализи за пазара на продуктите и конкурентната среда.
• Разработва стратегия за налагане на фирмената марка на пазара съобразно конкурентната среда.
• Разработва и ръководи подготовката на маркетингови кампании и отделни проекти.
• Подготвя и/или ръководи подготовката на оферти, договори и др. документи за ангажиране на партньори за изпълнение на маркетингови и рекламни дейности.
• Предлага идеи и ръководи разработването на рекламни материали за публични медии.
• Предлага идеи за презентиране на стоките и позиционирането им в търговската площ
• Анализира състоянието на продажбите по стокови категории и предлага начини за увеличение на ръста на продажбите като цяло.
• Осъществяване на маркетинговата политика на компанията.
• Поддържане и анализ на актуална информация по пазари, конкуренти, дейности, услуги и продукти на компанията.
• Идентифицира възможните подизпълнители по конкретни проекти.
• Следи ефективността на рекламата и рекламните кампании и отразява изводите си в справки, доклади, отчети, предназначени за изпълнителния директор.
• Ръководи и контролира изпълнението на дейности, заложени в маркетинговия план, утвърден от управителя
• Отговаря за рентабилността от адекватната експлоатация на рекламните площи и рекламните позиции .
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
• Отговаря за презентиране на нови продукти и промоционални активности.
• Извършва дейността си в съответствие с корпоративните стандарти и поставените цели;
• Грижи се за ефективното получаване, използване, опазване и създаване на търговската информация;
• Организиране, контрол и логистика на процеса по техническото изпълнение по изработката на различните видове рекламни материали.
• Координиране и контрол на изпълнението на поръчки на рекламни материали;
• Контролира сключване на договори и ръководи цялостния процес по изпълнение на проектите в областта на рекламните кампании;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
• Висше образование в областта на маркетинга, рекламата, PR
• Задължителен опит в сферата на рекламата и маркетинга.
• Отлично познаване на маркетинговите инструменти
• Владеене на английски език – писмено и говоримо
• Добре развити аналитични умения, умения за преговори и отлични комуникационни умения;
• Умения за самостоятелно разрешаване на възникнали проблеми
• Умения за ръководене на екип, лидерски качества
• Владеене на графичните програми: Adobe Photoshop, Corel Draw и др.
• Организационни умения и опит в изработката и организирането на различни видове рекламни материали.
• Умения за екипна работа в динамична среда.
• Шофьорска книжка-активен шофьор
- Експерт, маркетинг
ЕКСПЕРТ МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Спомага за разработване на маркетинговата и рекламна политика на организацията въз основа направения анализ на предлаганата стока и прогнозите за потребителското търсене и пазарната конюнктура
• Участва в разработката и реализацията на краткосрочни и дългосрочна стратегия за рекламно-организационна дейност на организацията, провеждане на оперативно-тактически мероприятия по реклама и маркетинг.
• Планиране и осъществяване на рекламно-информационно представяне на предлаганата от фирмата стока в търговските обекти.
• Използване на маркетингови методи и организиране на мероприятия с цел стимулиране на покупките на ниво краен потребител, увеличаване продажбите на фирмата и нейният пазарен дял.
• Оценка на комуникационната и икономическа ефективност на рекламата и маркетинга , тяхното влияние на информираността на потребителите и показателите за продажби.
• Извършва детайлна оценка на конкурентоспособността на предлаганите стоки
• Определя най-доброто време и местата за разполагане на рекламата, мащабите и сроковете за провеждане на рекламни кампании, групата клиенти, към които е насочена рекламата и др.
• Изследва отношението на потребителите към търговската марка, към предлаганата стока, към обслужването, мотивацията за покупки и др. маркетингови изследвания.
• Организира и анализира обратния информационен поток от клиентите, използвайки различните маркетингови лостове-анкети, книги за похвали и оплаквания и други.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
• Висше икономическо образование –специалност маркетинг, реклама , PR
• Опит в областта на рекламата и маркетинга
• Умения за работа в екип и работа в динамична среда
• Отлични умения за работа със компютърни програми, използвани в маркетинга, рекламата, дизайна- Adobe Photoshop, Corel Draw и др.
• Отлични аналитични умения
• Емоционално устойчив с развито чувство за организираност, точност, отговорност и лоялност.
• Умения за водене на преговори, спорове и решаване на конфликти.
• Владеене на чужди езици: английски и/или друг западен език
• Шофьорска книжка-активен шофьор
|
Фирма |
ДЕЛОЖ АУДИТ ЕООД |
Сектор |
Счетоводни и одиторски дейности; данъчни консултации |
ЕИК |
102928358 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, ж.к.Изгрев бл3, вх.А, ет.9 |
Лице за контакт |
Дорета Тевекелиева |
Телефон |
056/ 817 616 0888/ 928 018 |
Email |
d_tevekelieva@abv.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Младши счетоводител
СЧЕТОВОДНА ФИРМА, търси служител за длъжността ОТЧЕТНИК СЧЕТОВОДСТВО със следните изисквания:
1. Образование: търговска гимназия ,специалност " Счетоводна отчетност" или " Бизнес администрация" и висше икономическо образование .
2. Професионален опит: минимум 2 години трудов стаж като счетоводител,отчетник счетоводство.
3. Друга квалификация: отлична компютърна грамотност-работа с MS OFFICE ,умения за работа с интернет и работа с офис техника.
4. Необходима компетентност: познаване и опит в счетоводното, данъчно и осигурително законодателство.
5. Предимство е работен английски език.
Необходими документи за кандидатстване:
•Автобиография и актуален телефон за връзка.При кандидатстване за позицията - подробно описание на извършвани дейности на предишни работни позиции.
•Актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
|
Фирма |
КРОНОДИЗАЙН ЕООД |
Сектор |
Специализирани дейности в областта на дизайна |
ЕИК |
202528393 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, Северозападна промишлена зона,
КРОНОДИЗАЙН ЕООД |
Лице за контакт |
Отдел "Персонал" Велина Караниколова |
Телефон |
056/ 80 52 99 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Координатор, дейности
Основни задължения:
• Управлява всички оперативни дейности в склада / прием, засклаждане, изписване на стоки, продукция и материали /
• Участва в организацията на складовото стопанство в Кронодизайн ЕООД
• Грижи се за точността и бързината в документооборота в компанията, свързан със складови операции
• Грижи се за правилното съхранение на стоките, продукцията и материали в склада
• Осигурява своевременно точна информация относно наличностите в склада
• Организира, поддържа, съхранява и сортира библиотеката с декори на компанията
• Управлява базата данни за декорите, правилното им съхранение и намиране
• Изготвяне на необходимите отчети и анализи за нуждите на ръководството
Изисквания:
• Икономическо образование / Висше икономическо образование се счета за предимство /
• Ползване на английски език – работно ниво
• Компютърна грамотност – MS OFFICE
• Отлични организационни умения
• Умения за работа в екип
• Опит с работа с широк асортимент продукция и стоки
|
Фирма |
МОБИЛТЕЛ ЕАД / МTEL |
Сектор |
Други информационни услуги |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
София, 1309, ул."Кукуш" 1 |
Лице за контакт |
Човешки ресурси |
Телефон |
02/ 485 11 49 |
Email |
www.mtel.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Продавач-консултант
Търговски консултант Мтел магазин град Бургас
Изисквания:
Ако имаш интерес да:
- предлагаш висококачествено обслужване на клиентите на компанията
- осъществяваш продажби спрямо заложените месечни цели на екипа
- демонстрираш добро познаване на пазара и тенденциите в телеком бранша
- изграждаш позитивно отношение в комуникацията с клиентите
- обработваш плащания и документация при продажбите
И притежаваш:
- умения за убеждаване и висока степен на отговорност
- способност за запазване на самообладание в стресови ситуации
- готовност за работа на смени
- завършено средно или висше образование
- практически опит в сферата на продажбите
- отлични компютърни умения – Windows, MS Office
- добро ниво на владеене на английски език
Ще ти предложим:
- възможност да се присъедините към една от най-бързо развиващите се индустрии
и да работите за лидера на пазара на телекомуникации
- работа в екип от високо мотивирани специалисти
- възможности за обучения съобразно личните и професионални нужди
- атрактивно възнаграждение и пакет от социални придобивки
- възможности за допълнителни бонуси при отлично изпълнение на поставените цели
- Супервайзър, магазин
Супервайзор Мтел магазин град Бургас
Изисквания:
Ако имаш интерес да:
- участваш в професионалната подготовка и ангажираност на екипа заедно
с мениджъра на магазина
- контролираш спазването на стандарта за клиентско преживяване
- постигаш поставените търговски цели на магазина като даваш личен пример на екипа
- предлагаш и продаваш на клиентите услугите и продуктите на Мобилтел
- споделяш финансова и административна отговорност за поверения ти магазин
И притежаваш:
- положителна нагласа, предприемачески дух и организаторски способности
- харизма да изграждаш екип, който да постига високи резултати
- умение да разрешаваш конфликтни ситуации
- готовност за работа на смени в режим на интензивно натоварване
- технически умения за работа с MS Office
Ще ти предложим:
- възможност да се присъединиш към една от най-бързо развиващите се индустрии
и да работиш за лидера на пазара на телекомуникации
- работа в екип от високо мотивирани специалисти
- възможности за обучения съобразно личните и професионални нужди
- атрактивно възнаграждение и пакет от социални придобивки
- възможности за допълнителни бонуси при отлично изпълнение на поставените цели
|
Фирма |
ЛЕМНА ЕКОИНВЕСТ-БЪЛГАРИА АД |
Сектор |
Консултантска дейност по стопанско и друго управление |
ЕИК |
102083469 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, 8000, ж.к.Лазур бл.146 , ет.1 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056/ 84 14 03 |
Email |
lemna-ecoinvest.com |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Еколог
Еколог
Изисквания:
Да отговаря на потребностите от контролиране спазването на действащото законодателство в областта на охраната на околната среда за намаляване на вредното влияние на производствените фактори върху живота и здравето на работещите и опазване на природните ресурси.
Основни задължения:
1.Проучва и анализира текущи технологични задачи. Изготвя технологични отчети;
2.Организира колектив от външни специалисти и участва в разработване на технологични и технически разработки в областта на екологията;
3.Участва в осъществяването на контакти с наши фирми за възлагане на задачи, решаващи екологични проблеми при изпълнение на договорни задачи;
4.Изготвя проектопрограми, идейни проекти, оформя необходимите документи на възложители при осъществяване на разрешителен режим в инвестиционния процес;
5.Ръководи екипи при изпълнението на технологични и екологични изследвания и осъществява взаимодейстнието между изпълнителите в процеса на тяхната реализация. Обобщава отделните разработки и оформя окончателния доклад, прект, разработка;
6.Организара изпълнението на програмите и договорите;
7.Следи за актуалните промени в екологичното законодателство и сферата на
задачите по които работи;
Образование: Висше - Екология
|
Фирма |
БОЛЕРО ТРЕЙД ООД БУРГАС |
Сектор |
Търговия на дребно в специализирани магазини с хранителни стоки, напитки и тютюневи изделия |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
|
Лице за контакт |
Отдел "Човешки ресурси" |
Телефон |
056/ 88 11 59 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Специалист с контролни функции, търговия
Супервайзор
Изисквания:
Образование :
Средно ,висше /предимство е работа със софтуер използван в супермаркети /
Професионален опит :
Минимум 3 години на подобна позиция, в търговията с бързооборотни стоки
Личностни изисквания :
Висока степен на отговорност и самодисциплина.
Способност за динамична работа .
Прецизен при работа с парични средства и документи.
Представителна външност и умения за работа в екип.
Лоялен към работодателя.
Основни задължения:
1.Заприхождава в компютъра на магазина всички получени стоки и тяхното движение.
2.Обработва въведената информация и я обособява в съответните файлове.
3.Контролира отчетността на всички работни места имащи материално, имуществена и финансова отговорност.
4.Контролира състоянието на щандовете, общите помещения, служебните офиси, функционалните площи и текущото им техническо поддържане.
5.Контролира ежедневно продажбите на различните асортименти и количества от съответната стока.
6.Следи за правилната обработка от програмата на въведените данни.
7.Отговаря за правилното съхранение на поверените стоки в обекта,следи за тяхното опазване липси и повреди
8.Да познава Наредба Н-18 за регистриране и отчитане на продажбите в търговските обекти чрез фискални устройства.
9.Да познава добре, предлаганите асортименти нормативната база свързана с изискванията на ХЕИ, НАП, Инспекция по труда и др.свързани с Българското законодателство. Закон за храните, Кодекса на труда.
Ако обявата представлява интерес за Вас, и отговаряте на посочените от нас изисквания, моля изпратете професионална автобиография (CV) и актуална снимка.
|
Фирма |
ДАВИТОЗ ООД |
Сектор |
Спомагателни дейности в областта на образованието |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, ул."Александър Велики" 37 А |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056/ 827 301 |
Email |
www.davitoz.org |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Преподавател, литературно творчество в извънкласни и извънучилищни дейности
Преподавател по БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА
Изисквания:
- Владеене на материала по български език и литература за 7 и 12 клас
- Умение за работа с хора
- Опит в преподаването (препоръчително, но не задължително условие)
- Мотивация и желание за развитие
Условия на работа:
- Курсовете се провеждат целогодишно. Заетостта е за непълен работен ден, за курсове през цялата година, за ученици от 7 и 12 клас. Курсовете са през седмицата и/или съботно - неделни, занятията се провеждат по уговорка, във време, удобно за курсистите.
- Заплащане: 120 лв за курс от 24 астрономически часа, 5 лв/ час. Курсовете обикновено са разпределени в 12 посещения по 2 астрономически часа на занятие.
- Граждански договор
Кандидатстване:
- Изпратете автобиография чрез jobs.bg или на адрес ул. Александър Велики 37 А за център ДАВИТОЗ.
- На интервю, в рамките на 14 дни след кандидатстване, ще бъдат поканени кандидатите, отговарящи на изискванията.
|
Фирма |
HORIZONS BULGARIA |
Сектор |
Други професионални дейности |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
|
Лице за контакт |
за градовете: София, Варна, Бургас, Пловдив, Русе, Стара Загора, Враца, Хасково |
Телефон |
|
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Сътрудник по управление на европейски проекти и програми
ЕКСПЕРТ – РАЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТИ ПО ЕВРОПЕЙСКИ ПРОГРАМИ
Задължения и отговорности:
Обработване, анализ и структуриране на информация;Попълване на документи за кандидатстване: апликационни форми, бюджети, заявления за кандидатстване, бизнес планове, декларации и др.;
Изисквания към кандидатите:
Опит в разработването на проекти, финансирани от поне една от следните програми:
ОП „Конкурентоспособност“ – схеми: Технологична модернизация, Енергийна ефективност и зелена икономика, Внедряване на иновации в предприятията;Програма за развитие на селските райони – мерки: 112, 121, 123, 311, 312;ОП „Развитие на човешките ресурси“ – схеми: обучение и квалификация на заети лица, безопасен труд, ново работно място;
Много добра компютърна грамотност, работа с „Word“ и „Excel“;Релевантно за позицията висше образование;Креативност, организираност и ориентация към постигане на резултати;
Изисквания към кандидатите:
Опит в разработването на проекти, финансирани от поне една от следните програми:
ОП „Конкурентоспособност“ – схеми: Технологична модернизация, Енергийна ефективност и зелена икономика, Внедряване на иновации в предприятията;Програма за развитие на селските райони – мерки: 112, 121, 123, 311, 312;ОП „Развитие на човешките ресурси“ – схеми: обучение и квалификация на заети лица, безопасен труд, ново работно място;
Много добра компютърна грамотност, работа с „Word“ и „Excel“;Релевантно за позицията висше образование;Креативност, организираност и ориентация към постигане на резултати;
|
Фирма |
ПОРТ РЕЙЛ ООД |
Сектор |
Товарен железопътен транспорт |
ЕИК |
175110522 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Княз Александър Батенберг" 1 |
Лице за контакт |
Отдел Човешки ресурси |
Телефон |
|
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Главен счетоводител
Описание на длъжността ГЛАВЕН /ЕДИНСТВЕН/ СЧЕТОВОДИТЕЛ:
- изготвяне на годишни и междинни финансови отчети;
- изготвяне на декларации и комуникация с данъчната администрация;
- изготвяне на справки, отчети и прогнози за ръководството;
- подготвяне на информация и комуникация с финансови институции (банки и лизингови дружества);
- текущо и аналитично счетоводно отчитане;
- изчисляване възнагражденията на персонала.
Изисквания към кандидатите за ГЛАВЕН /ЕДИНСТВЕН/ СЧЕТОВОДИТЕЛ:
- висше икономическо образование, специалност "Счетоводство и контрол";
- минимум пет години стаж по специалността, минимум три години на отговорна позиция;
- познаване на данъчните закони;
- познаване на международните стандарти за финансово отчитане и международните счетоводни стандарти;
- компютърна грамотност - владеене на MS office, опит със счетоводен софтуер.
|
Фирма |
COCA-COLA HBC BULGARIA AD |
Сектор |
Производство на безалкохолни напитки, минерални и други бутилирани води |
ЕИК |
131032463 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
СОФИЯ ул."Рачо Петков Казанджията" № 8 |
Лице за контакт |
Дирекция Човешки ресурси |
Телефон |
02/ 921 46 00 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Търговски представител
Търговски представител за регион Бургас
Отговорности:
Отговаря за постигането на поставените цели за обем продажби, рентабилност, дистрибуция, пазарно развитие и качество
Изгражда и поддържа ефективни взаимоотношения с клиентите
Идентифицира пазарните възможности, подготвя и изпълнява планове за подобряване на работата с клиентите, в съответствие с процесите и процедурите на компанията
Договаря условия и изпълнява различни активности с клиентите
Подготвя и реализира планирани визити по маршрути, с цел управление на представянето на продуктите на компанията в търговската мрежа (спазване на мърчандайзинг стандарти, зониране и др.)
Адекватно се разпорежда с поверените му от компанията активи, при спазване на фирмената политика
Изисквания:
Висше образование (или студент)
Стремеж за постигане на високи резултати
Екипен играч с клиенто-ориентиран подход в работата
Високо ниво на комуникативни умения, умения за общуване и убеждаване
Проактивeн, с умения за планиране и добри организационни способности
Свидетелство за управление на МПС и готовност за активно пътуване
Предимства:
Компютърна грамотност - MS Office (Word, Excel)
1 или повече години сходен професионален опит в утвърдена компания от бързооборотния сектор
Владеене на английски език
Ако нашето предложение ви интересува и сте готови да приемете предизвикателството, можете да кандидатствате не по-късно от 08.01.2015 г.
|
Фирма |
ИТАЛСПОРТ ЕООД |
Сектор |
Търговско посредничество с текстил, облекло, обувки и кожени изделия |
ЕИК |
102866305 |
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
ул."Одрин" № 2 |
Лице за контакт |
Пенка Унгурова |
Телефон |
056/ 88 03 81 |
Email |
italsportbg@abv.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Бродировач
Необходими изисквания:
-желание за обучение
-отговорност
-сръчност
-работа в екип
-познания за кроене и текстил
- Работници по производство на облекло и сродни на тях
Фирмата търси специалист ОТК - ТРИКОТАЖ ,който да има:
-опит в окачествяването на облекла,прецизност,
-готовност за развитие на работното си място
-добра комуникация и координиране в екип,
-преследване на поставените задачи в срок
Владеенето на италиански език е предимство!
- Асистент, офис
ОФИС СЪТРУДНИК С ИТАЛИАНСКИ ЕЗИК
ИЗИСКВАНИЯ:
- перфектен италиански език,отлични познания на Corel Draw и MS Excel
-водене на документация
-динамика
- организаторски талант;
- изключителна комуникативност;
- способност за работа в група;
- гъвкавост и издържливост;
- желание за обучение.
|
Фирма |
ВИСТА МАРЕ ЕООД БУРГАС |
Сектор |
Дейност на ресторанти и заведения за бързо обслужване |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, ул.Метрополит Симеон 5 |
Лице за контакт |
|
Телефон |
0885/ 85 85 33 |
Email |
|
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Майстор-готвач
Описание и Изисквания:
Набираме Готвачи, помощник-готвачи и пицари за летния ни ресторант в м. Отманли, плаж Света Анастасия
Търсените от нас кандидати са:
- Усмихнати, лъчезарни и любезни с останалата част от екипа;
- Умеят да работят еднакво добре самостоятелно и в екип;
- Енергични, организирани и високо мотивирани;
- Комуникативни и тактични;
Предишен опит в сферата на ресторантьорството - ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН
Ние предлагаме:
- Атрактивно и редовно заплащане;
- Коректност в трудовите отношения;
- Работа в динамична среда сред мотивиран екип;
- Безплатна храна по време на работната смяна;
- Подсигурено настаняване;
- Заетост от средата на м. май 2015.
Ако проявявате интерес кандидатствайте с подробна автобиография и актуална снимка.
МОЛЯ, ПОСОЧВАЙТЕ ДЛЪЖНОСТТА, ЗА КОЯТО КАНДИДАТСТВАТЕ.
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.
|
Фирма |
ПОЧИВКА БГ ООД |
Сектор |
Търговия на дребно чрез поръчки по пощата, телефона или Интернет |
ЕИК |
|
Област |
Бургас |
Град |
|
Адрес |
Бургас, ул. Константин Фотинов 44А |
Лице за контакт |
|
Телефон |
056 814 476 |
Email |
http://pochivka.bg |
Предлагани позиции за кариерно развитие
|
- Мениджър, акаунт: продажби (информационни и комуникационни технологии)
Почивка.bg е най-популярният български туристически портал. Порталът продава рекламни услуги на най-големите туроператори, турагенти, сайтове за групово пазаруване и хотели в България.
В момента търсим динамичен, амбициозен и опитен кандидат, който да стане част от нашия екип на позицията:
МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА:
• ръководене на екип от 3-ма служители, чиято работа е свързана с продажби и клиенти
• преговори с и продажби на ключови клиенти
• развиване на нови продажбени процеси и системи
• участие във въвеждане на нови процедури за работа, ревизиране на съществуващи и подобрения
• контрол над някои от операциите на фирмата
• работата се извършва от офиса на фирмата посредством телефон, е-мейл и факс. Работата не включва пътуване
УСПЕШНИЯТ КАНДИДАТ ПРИТЕЖАВА:
• опит в сферата на продажбите на управленска позиция минимум 3 години
• добри познания по английски език – писмено и говоримо
• опит в ръководенето на екип от хора
• опит в убеждаването на клиенти
• умения за оформяне на бизнес кореспонденция по е-мейл, убедително, грамотно и прегледно
• отлични умения за работа с MS office - опитен компютърен и интернет потребител
• умения за оформяне на рекламни текстове с цел убеждаване на потенциални клиенти
• умения за анализ на продажби и анализ и съставяне на продажбени процеси
• изключително внимание към детайла
• организираност и дисциплина при работа, умение за самостоятелна работа при зададени цели
ЗА ПРЕДИМСТВО ЩЕ СЕ СЧИТА:
• опит в туристическия сектор
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
• възможност за прилагане и развитие на Вашите умения и опит в осъществяването на интересни и перспективни проекти
• постигане на цели и предизвикателства като част от динамичен и амбициозен екип
• дълготрайна постоянна заетост
• конкурентно заплащане обвързано с уменията и опита Ви
• удобно работно място в центъра на Бургас
|
Търсени позиции за кариерно развитие:
Сътрудник по управление на европейски проекти и програми
Образование и квалификация:
бакалавър "Европеистика",
магистър "Електронна Европа",
СУ "Климент Охридски", София
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
има опит в подобни позиции- платени и неплатени студ.стажове към МОН, работа в БсТПП, НПО и др..
Специалист, маркетинг и реклама
Образование и квалификация:
Магистър "Маркетинг- Мениджмънт", Университет "Проф.д-р Асен Златаров" , Бургас
Търсената позиция е очаквана за зимните месеци - до м.декември 2014г. е срокът на заеманата работа в момента.
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
от април 2013г - до този момент - стажант в банковата сфера.
Изпълнявани отговорности за длъжността понастоящем:
1. Мърчандайзинг концепция. Поглед върху визуализацията на клоновата мрежа.
2. Изследване и проучване нови възможности и ниши за по-добра комуникация с клиентите при унифициране на филиалите.
3. Подобряване визията на вътрешно банковите пространства за по-лесна и бърза ориентация на клиентите.
4. Увеличаване познаваемостта на бранда.
Икономист, банково дело
Образование и квалификация:
БАКАЛАВЪР ТУРИЗЪМ, МАГИСТЪР ФИНАНСИ, МАГИСТЪР МЕЖДУНАРОДЕН БИЗНЕС
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
НЯМА ДОСЕГАШЕН ОПИТ В ТЪРСЕНАТА ПОЗИЦИЯ
Преподавател, спортни дейности и туризъм в извънкласни и извънучилищни дейности
Образование и квалификация:
средно, английска езикова гимназия - Бургас
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
няма опит в сферата на търсената позиция
Младши счетоводител
Образование и квалификация:
Магистър по Икономика от Бургаски Свободен Университет,
Професионални умения в публични, местни и корпоративни финанси, национални и международни стандарти, управленско счетоводство, данъчно право
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
Има опит в работа със специализиран софтуеър за ежедневен отчет на складови наличности, както и работа с парични средства.
Инженер, хидромелиоративно строителство
Образование и квалификация:
Инженер, магистър по хидромелиоративно строителство от Хидротехническия факултет на Университета по Архитектура, Строителство и Геодезия- София
квалификация: проучване, проектиране, изграждане и експлоатация на съоръжения и системи за напояване и отводняване на земеделски земи, спортни терени, паркове, градини и дворни места, както и на корекции на реки във и извън населени места с цел борба с наводненията и вредното въздействие на водите.
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
няма досегашен опит в областта на търсената позиция
Психолог, училищен
Образование и квалификация:
В момента учи бакалавърска програма по психология
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
Няма досегашен опит в търсената позиция
Експерт, връзки с обществеността
Образование и квалификация:
ИУ -Варна
Специалност "Маркетинг"
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
няма опит в областта на търсената позиция
Еколог
Образование и квалификация:
Бакалавър "Опазване на водите и околната среда" - НБУ
Досегашен опит в областта на търсената позиция:
НЯМА ОПИТ В ТЪРСЕНАТА ПОЗИЦИЯ
|
22.01.2015
29.10.2014
29.10.2014
|